VIDEO Ca-n India! Autobuzele Troleibuzul se dezintegrează, circulă noaptea fără lumini. Compania cumpără SUV, cu volan din piele și jante de aluminiu

4
3965

Un călător care face naveta pe traseul Piatra Neamț – Speranța ne-a trimis un filmuleț pe care l-a realizat într-un mijloc de transport al companiei Troleibuzul SA (companie a Consiliului Județean Neamț) pentru a evidenția condițiile în care circulă zilnic. Nu doar el, ci și restul călătorilor. Imaginile scot în evidență starea deplorabilă în care se află autovehiculul, dând impresia că se dezintegrează în mers, în timp ce conducătorul auto se chinuie, efectiv, să vadă drumul, fiind noapte, cu ajutorul luminilor de avarie.

La apropierea unui alt autovehicul din sens opus, șoferul reușește să aprindă luminile, însă pentru scurt timp, dar suficient cât să-l observe celălalt șofer și să nu-l lovească. În rest, în cele aproape două minute cât are filmul, autobuzul circulă numai cu luminile de avarii.

Este evident că defecțiunile pun în pericol nu doar viața călătorilor și a conducătorului auto, ci și ca celorlalți participanți la trafic. Pe acest traseu, traficul este intens, din care nu lipsesc bicicliști și căruțași.

Persoana care ne-a trimis imaginile afirmă că nu este pentru prima dată când autobuzul respectiv circulă fără lumini și nu înțelege cum de „Poliția nu vede!!!”.

„Pe ruta asta bagă numai gioarse de autobuze, pentru că lumea este mai săracă și nu protestează. Să ajungi să transporți călători pe timp de noapte cu autobuze fără lumini este adevărată crimă. Poate să omoare pe cineava sau pe noi, cei din autobuz! Cine răspunde pentru asta? Parcă e un făcut, Poliția niciodată nu-i oprește să-i verifice, deși autobuzele sunt vai de ele. Cum naiba să mergi kilometri întregi fără lumini și să nu-ți pese?”, ne-a spus cetățeanul care ne-a trimis filmulețul.

Cristian Sauciuc, directorul companiei Troleibuzul, a confirmat că unul dintre autobuzele de pe traseul spre Cartierul Speranța a avut probleme cu luminile, precizând că s-a intervenit rapid, în sensul că mijlocul de transport a fost retras imediat la bază. 

100.000 de lei pentru un SUV 4×4

Probabil, schimbarea unui bloc de lumini la un autobuz costă câteva sute de lei, cu mult mai puțin decât plătește, într-o lună, compania unor „trompetiști” din presă pentru a-l ridica în slăvi pe directorul Sauciuc.

Este evidentă indolența membrilor Consiliului de Administrație față de problemele „muritorilor de rând”, în special pe fondul indemnizațiilor nesimțite, de peste 3.000 de lei/ședință/membru.

Cum prioritățile unei companii de stat sunt întotdeauna în concordanță cu interesele unora și în niciun caz cu contextul economic, și în situația Troleibuzul SA altele sunt problemele arzătoare.

În timp ce autobuzele folosite pe ruta Piatra Neamț – cartierul Speranța sunt adevărate pericole în trafic, conducerea companiei a lansat o licitație pentru a achiziționa un SUV, 4×4, cu minimum 5 locuri. Suma alocată: 100.000 de lei, fără TVA.

Bineînțeles, investiția a fost aprobată de Consiliul de Administrație.

Înainte de a iniția această investiție, mai indicat era ca Sauciuc și membrii CA să circule cu autobuzele prin oraș pentru a înțelege care ar trebui să fie prioritățile și pentru ce ar trebui să fie folosite fondurile companiei.

Achiziția unui SUV, pentru care s-a alocat peste 100.000 de lei, reprezintă o sfidare la adresa pietrenilor nevoiți să circule cu niște autobuze care le pun viața în pericol.

Conducerea Troleibuzul nu numai că-și dorește un SUV 4×4, dar are și pretenții ca mașina să fie una cu super dotări. Prin caietul de sarcini s-a cerut obligatoriu scaune încălzite, climă, geamuri electrice etc. Nu trebuie să lipsească, atenție!, jantele de aluminiu și volanul îmbrăcat în piele. Asta arată nivelul nesimțirii la care au ajuns cei plătiți să gestioneze bunurile județului.

Daniel MURARU

Citește și:

La Troleibuzul SA, ca pe propria lor bătătură: angajări, achiziții și afaceri suspecte

Afaceri în vremuri de pandemie. Troleibuzul SA a cumpărat lemne pentru foc la prețuri de infarct

Nesimțire! Câștiguri aproape duble pentru membrii CA-ului de la Troleibuzul. Cu cât le-au crescut indemnizațiile

 

 

⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.

4 comments

  1. Jorj 18 martie, 2022 at 10:49 Răspunde

    Dupa ce au batut toba cu autobuzele electrice ,care vor veni la sfantul asteapta, acum se pregatesc sa cumpere microbuze second hand. Vor fi exact ca masina din filmulet ,dar ce mai conteaza pt omul politic Sauciuc care viseaza la functii politice inalte!? Calca pe cadavre si merge mai departe. INteresant este cum ii prosteste pe sefii lui? sau…..

  2. comuna.@ 20 martie, 2022 at 08:15 Răspunde

    Dat fiind situatia creeata de Primarul Comunei FORASTI, Judetul Suceava, AVRAMIA BRADUT, privind fapte asimilabile de coruptie si abuz in serviciu, rugam institutiile statului, inclusiv DGA SUCEAVA, MAI – Corpul de Control al Ministrului de Interne, DNA Bucuresti, sa faca un control temeinic asupra situatiilor care sunt deja prezentate la IPJ SUCEAVA, Ministerul Mediului si Apelor , Garda Nationala de Mediu, Prefectura si Consiliul Judetean SUCEAVA.

  3. Emilian Barbu 20 martie, 2022 at 21:14 Răspunde

    Cred ca e unicul oras din Europa in care s-a desfiintat transportul electric si s-a inlocuit cu unul perimat si de duzina. Niste „chirpici” SH, in care abia incapi bantuie pe strazile orasului.
    Daca puneau si banii luati pe cabluri(ce rusinos, sa vinzi cabluri !), cumparau ceva mai modern.

Leave a reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.