Restricția de tonaj pe podul de la Girov, coborâtă la 7,5 tone de la 15 tone. Experții analizează și situația podului de la Tupilați

4
2633

Prăbușirea, săptămâna trecută, a podului de la Luțca a pus autoritățile în mișcare, subiectul podurilor fiind la ordinea zilei. Pentru a evita o nouă tragedie, autoritățile au dispus ca podurile cu probleme din județ să fie expertizate din punct de vedere tehnic, iar acolo unde sunt identificate probleme să fie luate măsuri. Au fost vizate podurile de la Girov (situat pe DN 15D, Piatra-Neamț – Roman) și Pângărați (situat pe DN 15, Piatra-Neamț – Bicaz), aflate în administrarea Direcției Regionale Drumuri și Poduri (DRDP) Iași, și podul de la Tupilați (situat pe DJ 208G, Hanu Ancuței – Girov), administrat de Consiliul Județean Neamț, toate aflate într-o stare avansată de degradare.

În cazul podului de la Girov, expertul a fost de acord cu coborârea restricției de tonaj de la 15 tone la 7,5 tone. Restricția de viteză va rămâne aceeași, de 30 km/h. Decizia intră în vigoare începând de astăzi, 15 iunie.

 

Urmează ca experții să se pronunțe și cu privire la podul de la Tupilați, acolo unde nu există nicio o restricție de tonaj, ci doar una de viteză (max. 30 km/h), pe care puțini conducători auto o respectă.

În ceea ce privește podul de la Pângărați, unde lucrările de reabilitare urmează să înceapă, cel mai probabil, în această vară, există deja resticții de tonaj și de viteză, însă expertul va verifica dacă se impune și aici o coborâre a restricției de tonaj.

Restricțiile vor opera până când vor fi găsite resurse financiare pentru reabilitarea podurilor, ceea ce înseamnă că vorbim despre cel puțin un an.

D.MURARU

Citește și:

Podul de pe DN 15, de la Pângărați, intră în reparații. Pe perioada lucrărilor, se va circula pe un singur fir

Peste un milion de euro pentru reparația unui pod. Nicio firmă nu este interesată de contract

GALERIE FOTO. Podul de la Tupilați: Fă o cruce mare înainte de a-l traversa!

 

 

 

 

 

 

 

 

⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.

4 comments

  1. FLORIN 16 iunie, 2022 at 08:33 Răspunde

    Noroc ca avem un ”prefect”ca Nita ca altfel nu stiam ca aproape toate podurile din Neamt stau sa cada de zeci de ani.A trimis el sa verifice podurile…cu ”specialisti”.
    Nita este in”soc”vizavi de starea podurilor din Judet.Este foarte afectat.
    Domle,nu se ”stia” nimic la CJ.
    A dat el dispozitii sa se ”restrictioneze” traficul…atat de ”eficient”este..si”profesionist”….
    E de rasu universului cosmic.

    Ne-a modernizat Arsene judetul cum ii place lui Nita sa repete ca un papagal ce-a ajuns,sute de km si zeci de poduri, incat in curand nu vom mai putea circula pe nici un drum care leaga orasele mari…

    Bine,daca firmele de casa ale lui Arsene cu care s-au furat 50% din PNDL se pricepeau sa repare poduri si nu erau niste panarame atunci suntem siguri ca toate podurile erau refacute insa nu am avut ”norocu” asta….

    Acum sa vina cu bani”Guvernul”,Armata,NATO sau Extraterestrii sa ”repare”judetul Neamt stricat de Arsene si clica de hoti de la CJ.

  2. Ciuca 16 iunie, 2022 at 14:53 Răspunde

    Arsenie își face casă la Sanagov,o face firma lui Cumătru, din bani de bugetar,așa plătește cumătru parandaratu, aceste firme care îl înconjoară pe Arsenie sunt pline de „specialisti” cu diplome false ,acești așa zis specialiști semnează pe procesele verbale de recepție,și ei au 20 clase,de asta se duc podurile jos, sunt făcute de canto lui Ginel,Ciprian Șerban, e.t.c. mai nici o treabă cu podurile

Leave a reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.