Drum județean plin de gropi la nici 3 ani de la asfaltare
O porțiune de drum județean, cu o lungime de aproximativ 6 kilometri, situată între localitățile Făurei și Hoisești (Mărgineni, Neamț) arată din ce în ce mai rău, deși nu sunt nici trei ani de când a fost asfaltată. Șoseaua este plină deja de plombe, mai vechi sau mai noi, dar și de noi gropi, semn că problemele se țin lanț pe acest drum județean (DJ 157), administrat de Consiliul Județean Neamț. Sunt zone în care au apărut adevărate cratere, ceea ce poate indica faptul că fie fundația drumului nu a fost construită corespunzător, fie a fost afectată de traficul greu.
Fotografiile realizate în urmă cu o zi sunt grăitoare:
Nu este pentru prima dată în care atacul.ro atrage atenția cu privire la calitatea lucrărilor efectuate pe acest tronson.
În ianuarie 2023, arătam că pe șoseaua, care fusese asfaltată nu cu mult timp în urmă, prezenta multe zone în care asfaltul proaspăt turnat s-a exfoliat. În urma articolului, o firmă de construcții și-a trimis lucrătorii pe teren și au efectuat reparații. Numai că acestea nu au rezistat nici măcar jumătate de an, pentru că, după doar câteva luni, asfaltul s-a exfoliat din nou, în același loc.
Foto Google Maps – iulie 2023
Față de acum doi ani, lucrurile s-au agravat, pentru că, pe lângă zonele în care stratul de asfalt a sărit, au apărut gropi, unele adânci și de câteva zeci de centimetri.
Datele noastre arată că această porțiune de drum a fost asfaltată de către Drupo SA, societatea a Consiliului Județean Neamț, însă parte din lucrări ar fi fost executate de o altă societate, în subantrepriză.
Porțiunea nu face parte din Axa Strategică Rutieră Neamț-Bacău, pentru că nu a fost prinsă în acest proiect executat cu fonduri europene. Axa Strategică a fost executată în același interval, însă calitatea lucrărilor este net superioară față de ce există pe cei 6 kilometri dintre Făurei și ieșirea din staul Hoisești.
N.R.
Citește și:
⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.
Cele mai mari tunuri in toata tara la drumuri. Piatra concasata de cariera de munte se inlocuieste cu pietris de rau la 1/2 din, se toarna straturi mai subtiri decat in proiecte se . Bani multi pentru comisioanele cerute de politicieni presedinti CJ, primari de orase si comune ministri MT, directori CNAIR, DJDP, DRDP . Drumurile noi sau cele reabilitate nu sunt durabile dupa 2-3 ani trebuie reparate cu alte fonduri. Alte imprumuturi facute de Guvern, CJ-uri, primarii.