Podul de la Girov a intrat în … lucrări pregătitoare reparațiilor. Traficul se desfășoară pe varianta provizorie, cu restricție de tonaj

0
1707
 

Podul de la Girov, de pe DN 15D, a intrat în … „lucrări pregătitoare” reparațiilor, anunță Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Iași. În această dimineață, a fost dată în folosință varianta provizorie peste pârâul Cracău, aferentă podului de pe DN 15D, km 9+510, Girov. Traficul pe varianta provizorie se desfășoară cu o restricție impusă pentru autovehiculele cu masă totală maximă admisă de 30 de tone. Varianta are o lungime totală de 274 m, este construită pe grinzi metalice și este prevăzută în cadrul proiectului de reparații la podul de pe DN 15D, km 9+510.
Odată cu darea în trafic a variantei, tot azi dimineață au început și lucrările pregătitoare în vederea reparațiilor la podul propriu-zis, constând în decopertarea căii de rulare, potrivit DRDP Iași.
Podul de la Girov a fost construit în anul 1968, fiind prevăzut la clasa I de încărcare, iar până la acest moment, a beneficiat doar de lucrări de întreținere curentă. Este construit în aliniament, pe grinzi din beton armat prefabricat, cu opt deschideri de aprox. 18,50 m fiecare. Lungimea totală a podului este de 157,30 m, cu o lățime a părții carosabile de 7,95 m și o lățime între parapeți de 10,50 m, mai arată DRDP Iași.
Lucrările actuale vizează reparații la partea de infrastructură, la nivelul căii de rulare a autovehiculelor și lucrări de amenajare în albia pârâului Cracău.
SC STEF EDIL CDP SRL și SC Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi SRL se ocupă de reparația podului, iar durata de execuție a  lucrărilor este de 7 luni.
 
N.R.
 
 
 
 
 
 

⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.

Leave a reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.