Ce strategii de marketing funcționează pentru afacerea ta?

0
43

O strategie de marketing este abordarea generală a unei companii cu privire la modul în care va ajunge la clienții săi. A avea o strategie de marketing eficientă este unul dintre cele mai bune instrumente de marketing pe care le poți utiliza.

Există multe tipuri diferite de strategii de marketing. Dar câte dintre ele vor funcționa efectiv pentru afacerea ta? Ce tipuri de strategii de marketing ar trebui să alegi și de ce?

O afacere mare își poate permite metodele tradiționale de publicitate. O companie mare își cunoaște deja publicul țintă și a construit deja o comunitate de urmăritori, dar tot ar putea beneficia de o expunere mai mare. Aici intervine marketingul digital, benefic atât pentru firmele mari, cât şi pentru cele mici.

Marketing pe reţelele de socializare

Marketingul prin social media este unul dintre cele mai populare și eficiente tipuri de strategii de marketing. Și nu este greu de înțeles de ce atunci când mai mult de 2,8 miliarde de oameni folosesc social media. Publicitatea pe reţelele de socializare este cea mai bine ţintită, folosind toate statisticile demografice: personalitate, interese, obiceiuri, locaţie, etc.

Pentru multe companii, timpul este la fel de prețios ca banii și va trebui să petreci mult timp în fiecare săptămână discutând cu clienții, răspunzând la întrebări şi postând conținut de înaltă calitate în mod regulat.

SEO

SEO se referă pur și simplu la modul în care poți obține trafic gratuit și organic către site-ul tău. Practic, dacă ajungi în partea de sus sau cel puțin pe prima pagina în motoarele de căutare, atunci ai reușit la SEO. Acesta va aduce mai multă vizibilitate afacerii tale, iar acest lucru va însemna în cele din urmă mai multe venituri pentru tine.

Intrarea pe prima pagină a motoarelor de căutare necesită timp și răbdare. Va trebui să îţi ajustezi continuu eforturile SEO pentru a face site-ul tău să se ridice treptat pe paginile cu rezultatele căutărilor. Cu SEO, nu numai că va trebui să depășeşti mii de alte site-uri web, dar va trebui, de asemenea, să îţi menții poziția.

PPC

PPC este unul dintre tipurile mai costisitoare de strategii de marketing, dar rentabilitatea merită costul. Practic, plăteşti o taxă de fiecare dată când se face click pe unul dintre anunțurile tale. Prețul pe care îl plăteşti pe click va depinde de cuvintele cheie alese, precum și de competiţia existentă.

Un sondaj Google a dezvăluit recent că 85% dintre oameni susțin că ignoră anunţurile sponsorizate. Nu uita că mulţi oameni dau click-uri doar de curiozitate sau divertisment, dar tu tot va trebui sa plăteşti pentru acele click-uri.

Marketing prin conţinut

Marketingul de conținut este diferit de celelalte tipuri de strategii de marketing. Este diferit și de reclamele tradiționale. Și este, de asemenea, diferit de postările pline de umor de pe social media. Marketingul de conținut poate influența gândurile cuiva fără ca acesta să știe. Dar necesită mult timp, dăruire, precum și abilitatea de a scrie conţinut util şi de calitate.

Primul lucru care blochează oamenii este că nu ştiu despre ce să scrie. Marketingul de conținut este un angajament mai mare decât celelalte tipuri de strategii de marketing. Și este ceva care trebuie făcut în mod consecvent.

Marketing afiliat

Ce părere ai avea dacă ai afla că poţi aplica toate strategiile de marketing de mai sus simultan şi fără dezavantajele lor? Poţi face marketing pe reţelele de socializare fără să pierzi timpul cu postări de calitate şi discuţii cu potenţialii clienţi. În plus, te recomandă influenceri de pe toate reţele de socializare.

Poţi îmbunătăţi SEO pentru site-ul tău prin backlink-uri gratuite. Ai parte de campanii PPC special create de specialişti fără să fii tu cel care plăteşte pentru click-uri. Poţi avea conţinut de calitate scris de bloggeri cunoscuţi şi care îţi promovează marca. Pentru mai multe detalii, te invit să citeşti articolul De ce affiliate marketing este o strategie de marketing eficientă?

Tu ai control total şi alegi cine şi cum îţi promovează produsele sau serviciile. Iar partea cea mai bună este că plăteşti doar pentru rezultatele alese de tine, cum ar fi vânzările.

Helen Bold

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.