Strategia de Social Media Community Management. Cum o construiești?

0
320

Cum construiți așadar o strategie viabilă de Social Media Management?

 

 

 

 

 

 

 

Desi exista o varietate de moduri in care puteti parcurge construirea unei strategii de succes in managementul comunitatii de social media, o strategie externa de gestionare administrata de o agentie de marketing digital nu poate da gres.

Alegeți o platformă de socializare

Pentru a putea concepe  o strategie de succes a gestionarii comunitatii sociale, trebuie sa restrangeti numarul de platforme sociale pe care va veti concentra. 

Gasiti platformele cu populatiile care se potrivesc publicului dumneavoastra tinta. De exemplu: o audienta larga ar funcționa cel mai bine cu Facebook și Instagram. LinkedIn functioneaza cel mai bine pentru zona profesionala. Audienta mai tanara? TikTok și Snapchat ar putea foarte bine sa fie cele mai bune optiuni.

Identificati-va publicul

Urmatorul pas catre gestionarea comunitatii de social media este analizarea audientei pe platforma aleasă. Acest studiu va va permite sa vedeți ce gen de  continut va provoca raspunsuri particulare si care determina cea mai mare implicare pe platforma în ceea ce privește clientii particulari.

Fiti atent la ce posteaza concurenta si la ceea ce nu face. Acest lucru va poate oferi idei si informatii vitale, cum ar fi modul in care publicul dumneavoastra tinta doreste sa raspundeti precum si ce puteti schimba si imbunatati pentru a obtine rezultate mai bune si de durata.

Stabiliti obiective si determinati cum le veti atinge

Masurarea succesului managementului comunitații sociale poate fi dificila, motiv pentru care trbeuie sa stabiliti obiective si sa determinati exact cum ar putea arata succesul afacerii dumneavoastra pe retelele de socializare.

Poate fi util sa creati postari specifice si sa lasati rezultatele sa arate daca sunteti  pe calea cea buna. O crestere a numarului de urmaritori, a participantilor la evenimentele online, o urcare a continutului partajat sau aprecieri de la urmaritorii profilului retelei seociale denota implicarea generala in crestere. O promovare eficienta duce la satisfactiei si pastrarea clientilor, o crestere a traficului pe website si mai ales o eficientizare a vanzarilor si conversiilor.

Ascultati-va audienta

Ce vrea sa vada publicul dumneavoastra? Ce anume ii atrage pe pagina din Social Media? Audienta studiata de o agentie facebook ads poate oferi raspunsul. Iar ca urmare alegeti cele mai eficiente servicii promovare social media.

Iata cateva dintre cele mai bune practici de gestionare a comunitatii sociale preferate pentru obtinerea celor mai bune rezultate:

  • Stabiliti-va propriile reguli si orientari ale comunitatii
  • Setarea liniilor directoare ajuta ajuta sa nuantati o linie de conduita in Social Media pe care o poate folosi si o agentie de social media pentru promovare afacere pe facebook.
  • Despre ce posteaza publicul tau? Cum se raporteaza despre ce se intampla in lumea din jurul lor? Cum poti ajuta? 

Acestea sunt toate dilemele pentru care trebuie sa aveti raspunsuri in mod obisnuit, asa ca incercati sa mentineti viu interesul publicului pentru postarile dumneavoastra din Social Media.  

Imbratisati autenticitatea

E bine sa fiti original, sa oferiti autenticitate si sa demonstrati atitudini reale atunci cand gestionati o comunitate Social Media si campanii facebook.

Multumiti pentru loialitate

Daca aveti clienti fideli, nu va sfiiti sa va aratati aprecierea. Multumiti-le ca sunt alaturi de afacerea dumneavoastra, mai ales daca sunt clienti pe termen lung. 

Fiti mereu în căutarea oportunitatii

Mereu e bine sa cautati noi idei si moduri in care optimizati prezenta in Social Media a afacerii dumneavoastra. O promovare pay per click de calitate presupune ingeniozitate si viziune. Cand vine vorba de managementul comunitatii social media, afacerea dumneavoastra merita tot ce este mai bun.

Articol sponsorizat

 

 

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.