Primăriile „investesc” sume imense în … presa prietenă. Primăria Piatra-Neamț a luat fața tuturor. La Roznov, zgârcenie mare
Primăriile județului „investesc” masiv în … reclamă și publicitate, deși pot să facă acest lucru gratuit, atât pe rețelele de socializare, cât și pe propriile site-uri, unde sunt și obligate să publice informații despre acțiunile pe care le întreprind.
Sume uriașe de bani din bugetele locale se duc în conturile presei agreate de cei care conduc darnicele instituții.
Primăria Piatra-Neamț este campioană absolută în aruncarea banilor în reclama și publicitate, deși orașul arată dezastruos, nu doar din cauza lucrărilor efectuate în cadrul unor proiecte, ci mai ales din cauza indolenței celor plătiți gras să administreze municipiul.
„Investițiile” municipalității pietrene în presă s-au ridicat, în primele 8 luni ale anului, la suma de 129.198 de lei, potrivit raportului de execuție bugetară, din care numai 25.500 au fost cheltuiți luna trecută pe servicii de reclama și publicitate.
În medie, municipalitatea pietreană a cheltuit, în acest an, 16.100 de lei pe lună ca să-și facă reclama și publicitate.
De altfel, Primăria Piatra-Neamț și-a început anul cu o cheltuială de 27.782 de lei, bani care s-au dus în conturile partenerilor media agreați de mai marii instituției.
Primăria Roman a cheltuit, în perioada ianuarie – august, pentru a-și face reclama și publicitate nu mai puțin de 60.359 de lei, deși începuse anul cu 3.000 de lei, plătind astfel de servicii. Un calcul arată că în medie, primăria romașcană cheltuie 7.500 de lei cu reclama și publicitatea.
Nevoie mare de publicitate la Bicaz
Bicaz, orașul care arată dezolant, a avut nevoie de … publicitate, pentru care primăria plătește sume generoase presei de casă.
În cele 8 luni, Primăria Bicaz a cheltuit, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice, 24.525 de lei, în medie, 3.000 de lei/lună, pentru a-și lăuda … realizările (sic!).
Numai luna trecută, suma pe care a plătit-o pentru acestei servicii s-a ridicat la 5.366 de lei.
La Târgu-Neamț, primăria a „investit” în reclamă și publicitate 16.372 de lei, în cele 8 luni trecute, iar Primăria Borca a venit din urmă cu o „investiție” din bugetul local de 11.220 de lei în servicii de reclamă și publicitate.
Cea mai „zgârcită” primărie în privința reclamei și publicității a fost cea din Roznov, care, în 8 luni, a cheltuit numai 1.801 lei, din care 654 de lei în august.
Consiliul Județean Neamț a reușit să cheltuiască mai puțin decât Primăria Piatra-Neamț cu reclama și publicitatea în cele 8 luni trecute, suma totală cifrându-se la 89.990 de lei.
În prima lună a anului, Consiliul Județean Neamț a cheltuit 10.962 de lei cu aceste servicii.
Auditorii Curții de Conturi au constatat nu o dată că bugetarii mai „greșesc” clasificația economică și „încurcă” capitolul „Reclamă și publicitate” cu „Alte bunuri și servicii pentru întreținere și funcționare”, ascunzând informațiile și sumele cheltuite cu presa prietenă.
(Sursa foto: planosophy.wordpress.com)
N.R.
⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.
Acești primari (***) care cheltuie bani pe publicitate ne aburesc in presa,Lica Pavel care vine din privat știe că se câștigă bani și nu da la samsari din presa care încearcă și ne manipulează permanent. Presa nu merita nimic domnule Muraru ,și mata faci parte tot din presa, daca o ducem rău o ducem și din cauza presei ,care trăiește pe bani publici,Lica Pavel are o suită de (***) ca Ciprian Șerban,Mădălina Ciubotaru (***) ,care manipulează consilieri locali sa nu voteze bugetul și uite așa trece timpul în defavoarea Roznovenilor, dar după alegeri acești doi impostori vor fii istorie
Nu înțeleg de ce primăriile își fac publicitate, sunt la concurență cu alte instituții și trebuie să-și atragă clienții? Nu, sunt servicii publice, unde cel care are nevoie vine că vrea sau că nu vrea. După mine aceste contracte de publicitate sunt o formă de mituire a celor din presă pentru a nu dezvălui matrapâzlicurile pe care le fac.