La E.ON,cu cât stai mai mult în telefon, cu atât cresc timpii de așteptare pentru a contacta un operator
Clienții E.ON care doresc să ia legătura, telefonic, cu operatorii companiei, ar face bine să se înarmeze cu multă răbdare. În mod scandalos, la E.ON, timpii de așteptare pentru a contacta un operator disponibil cresc cu cât apelantul așteaptă în telefon, în loc să scadă. Un nemțean ne-a povestit că, ieri, când a vrut să vorbească, la E.ON, cu un operator, când a inițiat apelul, i s-a spus că are de așteptat 40 de minute până când unul dintre operatori va fi disponibil. Dorind să lămurească anumite aspecte despre factura primită, clientul E.ON s-a hotărât să aștepte 40 de minute pentru a vorbi cu un angajat al companiei.
„În primă fază, robotul mi-a transmis că timpii de așteptare sunt de 40 de minute, după care a revenit cu 41 de minute. Am crezut că nu am auzit bine! La nici 2 minute, timpii de așteptare crescuseră la 42 de minute și tot așa, până când am constatat că stătusem în telefon 30 de minute, iar robotul mi-a transmis că mai am de așteptat încă 50 de minute. Practic, cu cât stăteam mai mult în telefon, cu atât timpii de așteptare creșteau în loc să scadă, așa cum era firesc. Mă întreb cât trebuia să stau în telefon să pot ajunge să vorbesc cu un operator? Ori le era stricat robotul ori vor să descurajeze apelurile telefonice pentru a le trimite email. Este, clar, bătaie de joc la adresa clienților, mai ales a celor bătrâni, care nu știu să folosească internetul”, a spus clientul E.ON.
Sursa foto: t-online.de
N.R.
⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.