Lansarea unui site nu este de ajuns, este nevoie de servicii SEO pentru optimizare permanentă
Promovarea SEO este un serviciu complet care îți permite să fii în primele locuri în motorul de căutare Google. Poți să faci optimizare SEO în mod independent, dar acest lucru este plin de consecințe, deoarece trebuie să te distragi de la activitatea principală, ceea ce va reduce eficiența și poate aduce doar consecințe negative. Prin urmare, ai nevoie de servicii SEO pentru promovarea site-ului în motorul de căutare.
De ce ai nevoie de optimizarea unui site și la ce folosește?
Optimizarea unui site este primul pas către poziții înalte în rezultatele căutării. Dar pentru ca motorul de căutare să perceapă pozitiv resursa web, aceasta trebuie să îndeplinească anumite cerințe. Pentru a face acest lucru, este necesară o analiză a site-ului și a factorilor interni și externi.
Conform statisticilor, aproape 2/3 din lead-uri vin de la motorul de căutare, aproximativ 5% urmează recomandările prietenilor și cunoscuților, iar alte site-uri generează cel mult 25% din trafic. Scopul unei agenții de servicii SEO este să organizeze acest flux și să-l crească pe termen lung.
Pentru aceasta, sunt necesare selectarea cuvintelor cheie, adaptarea designului, structura acestuia și multe altele. Toate aceste măsuri îți permit să ajungi în primele rânduri în rezultatele motorului de căutare. Cea mai eficientă activitate de optimizare este construita înainte de începerea proiectului. Acest lucru evită multe probleme, deoarece se pune o bază solidă care va obține rezultate excelente.
Care sunt pașii implicați în optimizarea SEO?
Optimizarea SEO a website-ului este un proces destul de complicat, dar structurat. Este format din următorii pași:
- Efectuarea unui audit tehnic pentru identificarea erorilor care sunt asociate cu indexarea corectă a motorului de căutare. Experții vor avea în vedere găsirea defectelor, iar după eliminarea acestora, se va îmbunătăți calitatea site-ului.
- Crearea unui nucleu semantic sau extinderea unuia existent, asigură întoarcerea și dezvoltarea maximă a proiectului actual. Pe parcursul analizei site-ului, se verifică realizările concurenților, se dezvăluie strategia lor, direcțiile de promovare, cuvintele cheie și alte caracteristici importante.
- Efectuarea unei analize a temei, posibilitatea promovării de înalta calitate pentru un cuvânt cheie. Analiza concurenților și identificarea grupului țintă al site-ului, răspunzând la întrebări precum, cine are nevoie de produs, care este valoarea sa și altele.
- Definiția paginilor de destinație și a modului în care vor intra vizitatorii.
- Pregătirea de conținut nou și furnizarea de recomandări privind promovarea vechiului site. Writerii agenției vor scrie materiale interesante și, cel mai important, cu un conținut unic, care nu va atrage doar vizitatorii, ci va crește și vânzările datorită textului scris corect.
Articol sponsorizat
⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.