E.ON Energie România își menține obligațiile asumate în relația cu clienții săi

0
1878

E.ON Energie România își menține angajamentele asumate și respectă toate condițiile prevăzute în contractele încheiate cu clienții, aceștia nefiind afectați în vreun fel de posibila schimbare a acționarului majoritar, anunță compania.

Toate contractele existente sunt și vor rămâne valabile

În cazul finalizării, tranzacția are efecte la nivel de acționariat, fără impact asupra operațiunilor, contractelor sau obligațiilor asumate de E.ON Energie România. Toate contractele existente sunt și vor rămâne valabile, iar clienții pot avea încredere că obligațiile contractuale și calitatea serviciilor oferite vor fi respectate în totalitate.

Produse și servicii inovatoare

Pe lângă activitatea de furnizare gaze naturale și energie electrică, E.ON Energie România va continua să dezvolte servicii și produse inovatoare, care să răspundă celor mai înalte standarde de eficiență energetică.

Prin intermediul echipelor de specialiști, compania va continua să ofere și să dezvolte servicii și produse de eficiență energetică, care să îi ajute pe clienți să își optimizeze consumul de energie, fără a-și reduce confortul.

Instalator validat AFM pentru programul Casa Verde 2024

E.ON Energie România a instalat 3.500 de sisteme fotovoltaice la clienții rezidențiali în programul Casa Verde 2023, acoperind cu succes toți clienții cu dosar validat AFM care au selectat E.ON în sesiunea 2023.

La actuala ediție a programului, E.ON Energie România asigură instalarea, în maximum șase luni, a soluției complete cu panouri fotovoltaice și sistem de stocare a energiei pentru primii 3.000 de clienți care selectează E.ON în platforma AFM. Compania are alocate pentru acest program peste 50 de echipe interne și partenere pe teritoriul întregii țări și peste 30 de ingineri E.ON experți în proiectarea și instalarea sistemelor fotovoltaice care monitorizează atent toate echipele de instalare.

Soluția E.ON, dedicată programului Casa Verde, este una la cheie – specialiștii fiind cei care evaluează locul de consum, întocmesc proiectul tehnic, obțin avizele necesare, instalează sistemul centralei fotovoltaice, și, după finalizarea procesului, se ocupă de obținerea dosarului de prosumator.

ON Life, soluția cu centrale cu condensare

 Până în prezent, peste 59.000 de clienți au ales soluția de încălzire E.ON Life, cu centrale cu condensare. Centralele au o eficiență de 108% și pot aduce o economie la consum de până la 30%, în anumite condiții de utilizare. Compania asigură servicii all-inclusive: de la transport, instalare și punere în funcțiune, la verificări și revizii periodice obligatorii și intervenții pentru urgențe 24/7, precum și posibilitatea de a plăti în rate cu avans zero.

Serviciile digitale, preferate de doi din trei clienți rezidențiali

În medie, anual, circa 160.000 de clienți ai E.ON Energie România aleg să își facă un cont pe E.ON Myline pentru ușurința și rapiditatea pe care le oferă platforma în ceea ce privește gestionarea contractelor de energie electrică/gaze naturale, locurilor de consum, consumului realizat, facturării și plății, respectiv accesul la informații actualizate și oferte personalizate de soluții de eficiență energetică. La acest moment, peste 2,18 milioane de clienți rezidențiali sunt înregistrați pe platforma online (66%), iar peste 1,77 milioane de clienți rezidențiali au optat pentru factura electronică.

Nu vă lăsați influențați de zvonuri!

E.ON Energie România va continua să dezvolte și să ofere produse de furnizare și soluții personalizate de încălzire (centrale termice în condensare și pompe de căldură), climatizare (E.ON Cool), producere de energie și asistență tehnică, dar și noi facilități pentru platforma digitală, toate acestea în scopul sprijinirii clienților care să își poată reduce cheltuielile cu energia și, totodată, să își gestioneze cât mai simplu și rapid contractele.

Așadar, clienții E.ON Energie România pot sta liniștiți: schimbarea posibilă a acționarului companiei nu schimbă cu nimic modul în care operează compania. Contractele rămân valabile, serviciile funcționează ca până acum.

Compania recomandă clienților să nu se lase influențați de zvonuri și să solicite informații și clarificări direct de la reprezentanții E.ON Energie România. Specialiștii sunt disponibili să ofere sprijin, lămuriri și asistență prin canalele oficiale de comunicare.

N.R.

⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.

Leave a reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.