Dispeceratul de urgență al Delgaz Grid este disponibil non-stop. Ce trebuie să faci dacă simți miros de gaz

0
1323

Pentru sesizarea urgențelor și disfuncționalităților în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale, clienții Delgaz Grid au la dispoziție două numere de telefon, disponibile non stop:

0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă) și

0265.200.928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie).

Preluare rapidă a apelurilor

Dispeceratul asigură servicii specifice de preluare rapidă a apelurilor şi intervenție pentru toți clienții din județele Neamț, Cluj, Bistrița-Năsăud, Maramureș, Satu Mare, Sălaj, Timiș, Arad, Bihor, Caraș-Severin, Hunedoara, Mureș, Sibiu, Alba, Harghita, Iași, Botoșani, Vaslui, Suceava şi Bacău.

Măsuri de siguranță

În cazul în care simt miros de gaz în interiorul imobilelor, consumatorilor sunt rugați să ia principalele măsuri de siguranţă:

  • să stingă toate focurile;
  • să deschidă imediat toate ușile şi ferestrele;
  • să nu manevreze aparate electronice;
  • să nu aprindă lumina;
  • să nu verifice cu flacără instalațiile de gaze naturale;
  • să părăsească încăperea și să sune imediat la dispeceratul de urgență al Delgaz Grid la unul dintre numerele de telefon menționate.

N.R.

 

⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.

Leave a reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.