Primăria Piatra-Neamț, record la reclamă și publicitate. Nici Arsene nu a reușit asta
În acest an, cu precădere în luna iunie, când au avut loc alegerile locale, la care a participat, din poziția de candidat, și primarul Andrei Carabelea, Primăria Piatra-Neamț a cheltuit o sumă astronomică pe servicii de reclamă și publicitate, un record în materie de cheltuieli bugetare.
Nici Consiliul Județean Neamț, în vremea în care era condus de Ionel Arsene, cunoscut pentru cheltuielile exorbitante cu aceste servicii, nu a cheltuit într-un an atâția bani cât a reușit municipalitatea pietreană, în numai 7 luni.
Carabelea, mai tare ca Arsene la „topit” bani
Datele publicate de Ministerul Finanțelor Publice relevă faptul că, în perioada ianuarie – iulie, Primăria Piatra-Neamț a cheltuit cu reclama și publicitatea 381.132 de lei, din care 124.000 de lei au fost cheltuiți doar într-o singură lună, în iunie, luna alegerilor electorale.
Primăria Piatra-Neamț nu a mai cheltuit, până în acest an, sume atât de mari cu aceste servicii, deși a „topit” mereu sume considerabile cu reclama și publicitatea.
Spre exemplu, în 2023, suma cheltuită cu reclama și publicitatea a fost de 322.950 de lei, în 2022 – 244.992 de lei, iar în 2020, când Andrei Carabelea l-a învins pe Dragoș Chitic în lupta electorală pentru fotoliul de primar al orașului Piatra-Neamț, suma s-a cifrat la 248.032 de lei.
Nici măcar pe vremea lui Ionel Arsene, Consiliul Județean Neamț nu a cheltuit atât de mulți bani pentru servicii de reclamă și publicitate.
Ca și exemplu, în 2022, cheltuielile CJ Neamț cu reclama și publicitatea au însumat 153.901 lei.
Primăria Roznov, cea mai „zgârcită”
Nici celelalte primării de orașe din județ nu au cheltuit, însumat, atâția bani cu reclama și publicitatea, cu excepția Primăriei Târgu-Neamț, în ale cărei documente publicate de Ministerul Finanțelor nu apare și clasificația economică „Reclamă și publicitate”..
Primăria Roman a cheltuit cu reclama și publicitatea, în perioada ianuarie – iulie, suma de 76.965 de lei, Primăria Bicaz – 20.793 de lei, iar Primăria Roznov, numai 1.082 de lei. În cazul Primăriei Târgu-Neamț, rubrica „reclamă și publicitate” nu apare. Comparativ cu perioada similară din 2023, Primăria Roznov a cheltuit, în an electoral, cu peste 7.600 de lei mai puțin.
Sursa foto: istockphoto.com
N.R.
⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.