Pentru evitarea aglomerației, programare telefonică sau online pentru vizitele în magazinele E.ON din țară

0
1110

Pentru evitarea aglomerației și mai buna organizare a activităților cu abonații, accesul în magazinele E.ON se
face exclusiv cu programare prealabilă.  Programarea online poate fi modificată sau anulată simplu, pe pagina dedicată. Toate magazinele E.ON sunt deschise luni, marți, miercuri și vineri între orele 8 și 16, iar joi, programul de lucru este între orele 10 și 18.
Abonații trebuie să se programeze telefonic sau online pentru vizita în magazinele E.ON, accesul fiind posibil exclusiv în baza unei programări prealabile pentru toate operațiunile care necesită interacțiunea cu agenții.
Nu este necesară programarea pentru abonații care vizitează magazinul E.ON pentru plata facturilor prin intermediul robotului BRD sau pentru cei care doresc să efectueze operațiuni folosind serviciul
MyOffice.
Pentru a stabili o programare telefonic, abonații trebuie să apeleze numărul 0265.208.466 și să parcurgă pașii următori:
* să confirme operatorului virtual județul şi orașul unde doresc să facă programarea;
* după ce operatorul virtual oferă două opțiuni de programare, dacă este de acord cu una dintre aceste propuneri, abonatul trebuie să confirme programarea și, la scurt timp, va primi printr-un sms numărul acesteia;
* în cazul în care abonatul nu confirmă niciuna dintre variantele de programare propuse, poate opta pentru programarea online.
Prin programarea online, abonații pot alege ziua și intervalul de timp cel mai avantajos pentru ei. Pentru acest tip de programare, abonatul va trebui:
* să acceseze pagina https://www.eon.ro/programare-online și să selecteze magazinul preferat, apoi să introducă datele personale și datele programării;
* după primirea prin e-mail a codului programării, se va prezenta în magazin, în ziua și la ora selectată, și va introduce în aparatul de emitere tichete codul programării. Ulterior, va fi preluat de către un consultant E.ON.
Totodată, urmând acești pași, abonații pot modifica sau anula o programare deja stabilită.
Pentru o mai bună gestionare a timpului alocat acestor vizite în magazinele E.ON, compania recomandă abonaților care și-au programat vizita online și care din diferite motive nu se pot prezenta la data și ora stabilită să anuleze sau să modifice, tot online, programarea inițială.
Ca alternativă la vizita în magazin, abonații pot contacta apecialiștii pentru rezolvarea solicitărilor și de la distanță, prin:
* accesarea contului E.ON Myline pe eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, de asemenea, non-stop;
* serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice;
* apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, cu tarif normal din orice rețea.

N.R.

⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.

Leave a reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.