Cum să promovezi o afacere online?

0
152

Cine nu-și dorește să devină cunoscut pe internet? Cu atâtea tipuri de rețele sociale și puterea motoarelor de căutare la degetul mic, la prima vedere ar părea destul de simplu să atingi succesul în mediul virtual. Dar în realitate, toate aceste canale de promovare nu îți aduc niciun beneficiu dacă nu știi cum să le folosești și nu le descoperi adevăratul potențial. De aceea, în articolul de față, am ales să discutăm despre cele mai populare metode de promovare online și cum pot fi ele folosite pentru a lansa campanii de marketing cu adevărat eficiente.

 

O simplă interogare pe internet legată de promovarea online ne scoate în față o mulțime de articole care evidențiază ca reguli de promovare:

  • crearea unui conținut cât mai valoros;
  • necesitatea creativității în ecuație;
  • publicarea unor articole cu potențial de distribuire.

Dar acestea sunt doar niște idei abstracte care în realitate nu îți spun nimic despre ceea ce ar trebui să faci concret pentru a promova cu succes o afacere în mediul online. Cine nu vrea să fie relevant și creativ și cine nu-și dorește ca textele sale să devină virale pe Google și rețelele sociale unde este prezent? Dar acestea nu sunt niște puncte de pornire, ci mai degrabă niște rezultate la care ajungi după ce pui în practică strategiile de mai jos.

Cele mai eficiente metode de promovare online și modul lor de utilizare

Advertorialele

Advertorialele sunt unul din cele mai eficiente moduri de a crește autoritatea unui site tânăr prin postarea de articole ce conțin link-uri către acesta pe site-uri relevante în nișa din care el face parte. De fiecare dată când face trimitere către un site cu autoritate mai mică, un site mare “împrumută” o parte din autoritatea sa primului. Iar acest lucru ajută la dezvoltarea afacerilor la început de drum.

Poți promova cu succes o afacere online prin advertoriale, dar principalele lucruri la care trebuie să fii atent sunt alegerea acelor site-uri pe care ți-ar plăcea să apară numele site-ului tău și crearea unui conținut care să se potrivească specificului afacerii pe care o reprezinți.

Facebook și Instagram

Despre rețelele sociale Facebook și Instagram am ales să vorbim împreună deoarece, din cauza reach-ului organic foarte scăzut la care a ajuns fiecare dintre ele, niciuna din ele folosită pe cont propriu nu mai este suficientă pentru o promovare eficientă.

Cu toate că au la bază concepte destul de diferite, Facebook și Instagram pot fi abordate similar în momentul promovării afacerii. Nu vom discuta despre modul lor de utilizare pentru că nu poate fi vorba de marketing online dacă nu știm nici măcar să lansăm un post pe aceste rețele sociale, ci ne vom concentra în schimb pe factorii cheie la care trebuie să fim atenți pentru a ne mări ……

Citește continuarea pe Jurnalulnational.ro

Articol sustinut de Glow Magazin

Articol sponsorizat

 

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.