Primăria Piatra-Neamț cheltuie masiv pentru reclamă și publicitate

0
265

Reprezentanții primăriilor sunt foarte atenți cu imaginea pe care o au în comunitate, motiv pentru care cheltuie sume impresionante din bugetele locale. Alegerile locale se apropie, context în care conducătorii primăriilor au un motiv în plus să iasă în evidență cu realizările pe care le-au avut în timpul mandatului, cu proiectele care urmează a fi materializate, cu obiectivele pe care le au, cu devotamentul pentru cetățeni, cu frumusețile locurilor etc. Bineînțeles, mediatizarea așa ziselor realizări are un preț, în unele cazuri exorbitant.  

Primăria Piatra-Neamț este cea mai cheltuitoare când vine vorba de reclamă și publicitate. În numai 5 luni a cheltuit o sumă importantă la acest capitol și, probabil, nu se va opri aici. În perioada ianuarie – mai, Primăria municipiului Piatra-Neamț a plătit 113.545 de lei pentru reclamă și publicitate. Numai luna trecută, în mai, suma pe care a cheltuit-o pentru aceste servicii s-a cifrat la 18.287 de lei.

Consiliul Județean Neamț a plătit mai puțin de jumătate din suma cheltuită de municipalitatea pietreană pentru reclama și publicitatea făcută în perioada de referință. Instituția județeană a cheltuit cu serviciile amintite 53.072 de lei în cele 5 luni, din care 10.268 de lei în luna mai.

Primăria Roman s-a rezumat în a cheltui 32.739 de lei în cele 5 luni pentru reclamă și publicitate, din urmă venind Primăria Cordun, cu o cheltuială de 13.011 lei pentru astfel de servicii.

Primăria Târgu-Neamț a plătit reclamă și publicitate în valoare de 7.532 de lei, în perioada ianuarie – mai, o sumă apropiată, de 6.803 de lei, plătind și Primăria Borca. În cinci luni, Primăria Ion Creangă a cheltuit 6.119 lei pentru a-și face reclamă, Primăria Tașca – 5.522 de lei, Primăria Bicaz – 4.990 de lei, iar Primăria Gârcina – 3.661 de lei. La Roznov, aceste servicii au costat, în 5 luni, 2.795 de lei, la Timișești – 2.133 de lei, la Doljești – 1.666 de lei, la Gâdinți – 1.291 de lei, iar la Vânători-Neamț – 1.200 de lei.

Au fost și unități administrativ teritoriale care nu au cheltuit niciun leuț la capitolul reclamă și publicitate, cel puțin până la finele lunii mai, printre care și primăriile Săbăoani, Horia, Secuieni, Ceahlău, Costișa, Pipirig, Crăcăoani, Tămășeni, Dumbrava Roșie etc.

(Sursa foto: www.cleanpng.com)

N.R.

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.