Hoții, proștii și ticăloșii au acaparat totul!

2
892

Românii au făcut ca totul în această fermecătoare țară să fie pe dos. Dar ca să ajungă la asemenea performanță, pentru că este o performanță la nivel mondial, s-a lucrat sistematic. După `89, în haosul creat după căderea lui Ceaușescu au apărut șacalii securiști, care, în loc să fie arestați, au preluat bunurile țării și le-au dat pe șpagă. Bineînțeles, cu acordul factorilor politici conduși de Iliescu. În anii `90, oamenii mai aveau încă reacții și ieșeau în stradă. Strada trebuia anihilată, dar cum violența nu mai era posibilă, prădătorii politici și economici au aplicat metoda cumpărării opozanților cu funcții și bani. Metoda era profitabilă, dar cam scumpă, chiar dacă nici corupătorii, nici corupții nu dădeau nimic de la ei, ci doar din averea țării.

Pentru a-și reduce sau anula pierderile provocate de coruperea unor funcționari ai statului, prăduitorii, politicieni sau ”afaceriști” au aplicat politica distrugerii totale, indiferent de efectele asupra țării și a populației. Primul obiectiv a fost distrugerea totală a economiei, care era oricum șubredă, și au furat cam totul. Dar ca să furi în continuare, trebuia să distrugi educația și învățământul, care păstrau o scară a valorilor. Începând de prin anii 2000, directorii și inspectorii încep să fie numiți de factorii politici care s-au acoperit de concursuri ridicole castigate de cine trebuia. În urma acestor concursuri, învățământul s-a căptușit cu tot felul de mamifere semi sau total analfabete, care cu spate politic au promovat primatele în funcțiile de conducere ale țării. Fără o scară valorică corectă, hoții, proștii și ticăloșii au acaparat totul. Așa s-a ajuns ca elevi de liceu la seral în anul II să fie și studenți în ani terminali la facultate, în același timp. Pentru a ocupa funcții înalte în stat, primatele și-au tras și doctorate. Sunt câteva mii în țară!

Distrugerea învățământului va avea efecte pe termen lung, mai ales că, într-o societate normală, dascălii îi fac pe copii oameni, care reprezintă viitorul societății, medicii îi repară, iar specialiștii îi folosesc pentru societate. Dar de unde profesori și specialiști, dacă sistemul de educație și învățământ nu mai produce aproape nimic.

Astfel, semianalfabeții, proștii și hoții au ajuns exemple de cultură, inteligență și corectidudine într-o societate și într-o țară în care totul este pe dos. Voi continua cu alte aspecte ale lumii pe dos din România, peste câteva zile!

Sursa foto: toonsmag.com

Prof. Vălu Năstăselu

 

 

⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.

2 comments

  1. Stefan 2 noiembrie, 2020 at 16:32 Răspunde

    Domnu Nastaselu, dar numiti-i pe acestia, cu nume si prenume!Nu e un secret ca astfel de specimene se regasesc cu toptanul si in zona de „dreapta”, nu doar la PSD!

  2. Arsene 2 noiembrie, 2020 at 21:04 Răspunde

    Nume si Prenume:

    Nr. unic (nr. format vechi) : 6295/3/2018
    Data inregistrarii 23.02.2018
    Data ultimei modificari: 02.11.2020
    Sectie: Secţia I Penală – Camera Preliminara / Fond
    Materie: Penal
    Obiect: infracţiuni de corupţie (Legea nr. 78/2000)
    Stadiu procesual: Fond

    Părţi
    Nume Calitate parte
    MUNTEANU IOAN Inculpat

    Şedinţe
    02.11.2020
    Ora estimata: 08:30
    Complet: CF39
    Tip solutie: Soluţionare
    Solutia pe scurt: În temeiul art. 5 Cod penal constată că legea penală mai favorabilă este Codul penal din 1969. În temeiul art. 257 alin.1 Cod penal din 1969 rap. la art. 6 din Legea 78/2000 şi art. 5 alin. 1 Cod penal condamnă pe inculpatul MUNTEANU Ioan (CU DATE), pentru săvârşirea infracţiunii de trafic de influenţă, la pedeapsa de 5 (cinci) ani închisoare. În temeiul art. 65 alin. 1 Cod penal din 1969 cu aplicarea la art. 12 alin. 1 din Legea nr. 187/2012 interzice inculpatului, cu titlu de pedeapsă complementară, drepturile prevăzute de art. 64 alin. 1 lit. a teza a II-a, lit. b şi c Cod penal din 1969, pe o perioadă de 3 (trei) ani după executarea pedepsei principale. În temeiul art. 71 alin. 2 Cod penal din 1969 interzice inculpatului, cu titlu de pedeapsă accesorie, drepturile prevăzute de art. 64 alin. 1 lit. a teza a II-a, lit. b şi c Cod penal din 1969. În temeiul art. 29 alin.1 lit. b din Legea nr.656/2002, pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării terorismului rap. la art. 5 alin. 1 Cod penal condamnă acelaşi inculpat, pentru săvârşirea infracţiunii de spălare a banilor, la pedeapsa de 5 (cinci) ani şi 6 (şase) luni închisoare. În temeiul art. 65 alin. 1 Cod penal din 1969 cu aplicarea la art. 12 alin. 1 din Legea nr. 187/2012 interzice inculpatului, cu titlu de pedeapsă complementară, drepturile prevăzute de art. 64 alin. 1 lit. a teza a II-a, lit. b şi c Cod penal din 1969, pe o perioadă de 3 (trei) ani după executarea pedepsei principale. În temeiul art. 71 alin. 2 Cod penal din 1969 interzice inculpatului, cu titlu de pedeapsă accesorie, drepturile prevăzute de art. 64 alin. 1 lit. a teza a II-a, lit. b şi c Cod penal din 1969. În temeiul art. 33 lit. a Cod penal din 1969 raportat la art. 34 alin. 1 lit. b Cod penal din 1969, contopeşte pedepsele aplicate prin prezenta, rezultând pedeapsa cea mai grea, de 5 (cinci) ani şi 6 (şase) luni închisoare, sporită cu 6 (şase) luni închisoare, în final inculpatul MUNTEANU Ioan urmând să execute pedeapsa de 6 (şase) ani închisoare. Pedeapsa se execută în regim de detenţie în conformitate cu prevederile art. 57 Cod penal. În temeiul art. 35 alin. 3 Cod penal din 1969, aplică inculpatului pedeapsa complementară cea mai grea, respectiv interzicerea drepturilor prev. de art. 64 alin. 1 lit. a teza a II-a, lit. b şi c (dreptul de a fi ales în autorităţile publice sau în orice alte funcţii elective publice, dreptul de a ocupa o funcţie care implică exerciţiul autorităţii de stat şi dreptul de a ocupa o funcţie de conducere în cadrul unei instituţii publice) Cod penal din 1969, pe o perioadă de 3 (trei) ani după executarea pedepsei principale. În temeiul art. 71 alin. 2 Cod penal din 1969, aplică inculpatului pedeapsa accesorie cea mai grea, respectiv interzicerea drepturilor prev. de art. 64 alin. 1 lit. a teza a II-a, lit. b şi c (dreptul de a fi ales în autorităţile publice sau în orice alte funcţii elective publice, dreptul de a ocupa o funcţie care implică exerciţiul autorităţii de stat şi dreptul de a ocupa o funcţie de conducere în cadrul unei instituţii publice) Cod penal din 1969. În temeiul disp. art. 404 al. 4 lit. d Cod de procedură penală raportat la art. 257 alin. 2 Cod penal din 1969, confiscă de la inculpat echivalentul în lei, la data executării, a sumei de 350.000 (trei sute cincizeci mii) euro, precum şi suma de 261.373,40 lei, reprezentând sumă traficată. În temeiul disp. art. 404 al. 4 lit. c Cod de procedură penală menţine sechestrul asigurator instituit prin Ordonanţa nr. 347/P/2016 din 14/06/2017 a Direcţiei Naţionale Anticorupţie, Serviciul Teritorial Ploieşti, asupra sumelor existente în contul deţinut la Raiffeisen Bank SA de inculpat până la concurenţa sumei reprezentând echivalentul în lei, la data executării, a sumei de 350.000 (trei sute cincizeci mii) euro, precum şi suma de 261.373,40 lei. În temeiul art. 404 alin. 4 lit. i Cod de procedură penală raportat la art. 25 alin. 3 Cod de procedură penală dispune anularea contractului de prestări servicii nr.2 din 02.05.2011 încheiat între SC Romsys SRL Bucureşti şi SC SUPORT MEDIA TOTAL SRL Piatra Neamţ, comanda de prestări servicii din 02.05.2011 şi procesul verbal de recepţie din 30.06.2011. Dispune suplimentarea onorariului expert contabil, domnul Amzuică Bogdan Florian, cu suma de 6.270 lei. În temeiul art. 274 alin. 1 Cod de procedură penală obligă pe inculpat la plata sumei de 20.000 lei, cu titlu de cheltuieli judiciare avansate de stat (din care 5.000 lei în cursul urmăririi penale şi 8.270 lei, onorariu expert, achitat din fondurile Ministerului de Justiţie). Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 02.11.2020.
    Document: Hotarâre 1276/2020 02.11.2020

Leave a reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.