Unele dintre primăriile județului continuă să cheltuiască sume considerabile pe servicii de reclamă și publicitate. Deși, autoritățile au atras atenția că unitățile administrativ teritoriale au la dispoziție propriile pagini de internet pentru a-și face cunoscută activitatea și, în plus, nu sunt entități comerciale pentru a plăti reclamă, angajații primăriilor aruncă banii comunităților în van. Campioana cheltuielilor cu reclama și publicitatea – Primăria Piatra-Neamț – și-a păstrat locul pe care îl ocupă de multă vreme. Preluarea frâielilor la cârma municipalității pietrene de către Andrei Carabelea nu a adus nicio modificare sub acest aspect, continuând, practic, „tradiția” lui Dragos Chitic, de a … Continuă lectura Câți bani toacă primăriile pe reclamă și publicitate. Campioană absolută – Primăria Piatra-Neamț. Gârcina și Borca vin din urmă
Copiază și plasează acest URL în site-ul tău WordPress pentru a-l îngloba
Copiază și plasează acest cod în site-ul tău pentru a-l îngloba