VIDEO Șoferul de la Pompieri, impertinență în trafic                    

3
697

Când un autoturism te depășește pe linie continuă, obligându-te să frânezi pentru a-i permite să reintre pe sensul său de mers, pentru a nu se ciocni cu autovehiculul care vine din sens opus, te gândești ce s-a întâmplat și unde gonește șoferul măgăoaiei de pune în pericol și viața lui și a altora. După ce te dezmeticești, realizezi că autovehiculului, un Volkswagen Touareg aparținând Ministerului Administrației și Internelor (MAI-22872), nu folosește nici semnale luminoase și nici acustice, semn că nu e vorba de nicio urgență care să justifice manevrele riscante ale conducătorului auto. Fiind un autoturism al MAI-ului, ne-am interesat cine îl folosește, Poliția, Jandarmeria sau Inspectoratul pentru Situații de Urgență. Așa am aflat că Touareg-ul aparține Inspectoratului pentru Siutuații de Urgență Neamț, fiind folosit des, în calitate de ocupant al scaunului din față dreapta, de șeful instituției, chestorul Ioan Nițică. Nu știm dacă acesta se afla sau nu în mașină în momentul în care cel de la volan a depășit un alt autoturism pe linie continuă, însă știm că șeful ISU a participat, în aceeași zi (28 noiembrie) la întâlnirea autorităților de la Pildești unde s-a discutat despre criza apei potabile din orașul Roman. În fotografiile realizate la Pildești apare și Volkswagen-ul Touareg. Cu ce i-a ajutat pe ocupanții mașinii că cel de la volan a depășit pe linie continuă, după o curbă și în apropierea alteia, au ajuns mai repede la destinație, câștigând câteva secunde? Poate se grăbeau să ajungă la Pildești înaintea prefectului, însă asta nu le dă dreptul să pună în pericol alți participanți la trafic. Dacă erau într-o situație de urgență lucrurile stăteau altfel, însă, așa cum spuneam, nu funcționau nici semnalele luminoase, nici acustice, semn că nici vorbă de misiune. Și ar mai fi un aspect minor, dar de mare efect. Cei care conduc autovehicule înamtriculate MAI ar trebui să știe că ceilalți participanți la trafic așteaptă din partea lor să fie exemple de corectitudine, nu de impertinență. Dacă toate astea s-au întâmplat cu generalul de brigadă Nițică în calitate de pasager, ne-am pierdut speranța că cineva îi va atrage atenția șoferului de Touareg că a greșit. Data viitoare, s-ar putea să nu mai fie atât de norocos. Incidentul a avut loc pe DN 15D, Piatra Neamț-Roman, aproape de curba de la Felești, o zonă în care, de-a lungul timpului, s-au înregistrat multe accidente grave.

 

Daniel MURARU

Citeste si:

VIDEO. „Schumacher” de la ITM, manevre riscante în trafic

⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.

3 comments

  1. Cristian 3 decembrie, 2019 at 09:22 Răspunde

    Soferii astia de la institutii is dati dracului. Nu mai zic aia de la salvare, au n-au urgenta ei sunt grabiti. Nu-i nimic, ca intre timp si ceilalti soferi se cred la fel de importanti pe sosele. Nu cumva sa circuli legal ca te si orbesc cu farurile. Flashuri la greu, injuraturi. Multi au treaba cu telefoanele si merg ca nebunii. Parerea mea este ca asa cum se comporta in trafic, fara nici o urma de respect fata de ceilalti, asa sunt si jn viata de zi cu zi. Cind ii vad prin copaci nu mi-e mila ca din cauza lor puteam sa fiu eu si familia mea. Eu zic sa desfiinteze Codul Rutier si Politia Rutiera fiindca nu mai au nici un scop. Macar stim una

  2. Joker 4 decembrie, 2019 at 14:45 Răspunde

    Sunt 5 secunde pauza pana la intalnirea cu masina din fața, nu știu unde vedeți dumneavoastra pericolul. Bine dacă sunteți un șofer doar de duminică, poate vi se par putin 5 secunde( pt o depășire, fără aluzii indiscrete). Filmarea este subiectiva,fără sunet,nu se vede din fata daca mergea girofarul plus ca masina era in misiune cum ati scris corect mai sus,se deplasa in interes de serviciu. Tot din filmare , se vede că regizorul mergea incet ,nejustificat pentru aceea portiune de drum iar depasirea a fost foarte lejera ,revenirea pe banda fiind rapida. In concluzie,care i baiul? Apropo, este general de brigadă, nu chestor.Daca tot sunteți ziariști, cand scrieți, documentati-vă,altfel deveniți penibili sau vorba dumneavoastră, impertinenti! Daca a greșit, poate fi pedepsit! Nu este necesar sa jigniti….

    Admin.: Masina respectiva, daca nu stiati, nu are regim prioritar. O spun cei de la ISU, nu noi! Depasirea, lejera sau nu, a fost efectuata cu incalcarea marcajului longitudinal continuu. Asta-i marele bai! Se pare ca nu cunoasteti prevederile Codului Rutier, pentru ca vorbim despre o contraventie care se sanctioneaza cu amenda si cu suspendarea dreptului de a conduce autovehicule o anumita perioada de timp. Nu se deplasau in niciun caz la o situatie de urgenta. Aveti dreptate doar in ceea ce priveste gradul domnului Nitica, asa ca am facut cuvenita rectificare. Este general de brigada, nu chestor, iar greseala ne-o asumam.

    P.S. Daca soferul n-ar fi gresit, sigur nu ar fi fost pedepsit de catre sefii sai!

Leave a reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.