Super afacere cu brandul turistic al județului! CJ Neamț face treaba firmei care încasează 130.000 de lei pe contract

Home » Dezvăluiri » Super afacere cu brandul turistic al județului! CJ Neamț face treaba firmei care încasează 130.000 de lei pe contract

By admin on octombrie 3, 2018. 1 Comment

Mai multe instituții publice din județ fac, de câteva zile, prin intermediul site-urilor sau a paginilor de Facebook, o puternică campanie, cerându-le nemțenilor să participe la un sondaj de opinie organizat de către Consiliul Județean Neamț privind turismul nemțean. Îndemnul de participare la acest studiu sociologic apare și pe site-urile unor primării, dar și pe cel al unor instituții gen Casa Corpului Didactic sau Direcția Silvică Neamț. Mesajul postat în mediul on-line este același și sună astfel:

Consiliul Județean Neamț a dispus realizarea unei cercetări sociologice, ale cărei rezultate vor sta la baza identificării brandului turistic al județului Neamț. Această cercetare vizează analiza situației existente, participanții la sondaj fiind invitați să răspundă unor întrebări, bazându-se pe experiența proprie. Astfel, vor fi identificate formele predominante de turism care se practică în județul Neamț, atracțiile turistice, infrastructura turistică, sursele de informare, tipurile de turiști și cerințele acestora.
https://www.surveymonkey.com/r/neamt4

Într-adevăr, un studio sociologic privind situația turismului din județul Neamț trebuia făcut. Trebuie spus că și Consiliul Județean Neamț, pe site-ul său, îi îndeamnă pe nemțeni să participle la acest sondaj care conține 24 de întrebări și poate fi găsit la adresa de pe site-ul www.surveymonkey.com, o platformă specializată în realizarea de studii sociologice. Așadar, Consiliul Județean Neamț a dispus realizarea sondajului, iar rezultatele acestuia vor sta la baza identificării brandului județului. Numai că o firmă din București, controlată de jurnalista Floriana Jucan, care conduce revista Q Magazine, o publicație necruțătoare cu adversarii PSD-ului, primește peste 130.000 de lei pentru a identifica și crea, culme, tot brandul turistic al județului.

Dacă cei de la Consilul Județean Neamț cer nemțenilor să participe la acest studiu pentru a identifica brandul turistic al județului, ce rost mai are să dea 130.000 de lei unei firme care să facă același lucru? Dar poate că angajații CJ-ului sunt cu munca, iar firma din București cu folosele financiare. Este mai mult decât evident că răspunsurile respondenților la întrebările 2 și 3 din ar putea fi de un mare ajutor societății care încasează o căruță de bani de la CJ pentru a identifica și crea brandul turistic al județului Neamț.

De altfel, cele două întrebări par a fi făcute cu dedicație pentru contractul firmei conduse de jurnalista Jucan. Pe de altă parte, nu avem cum să nu ne întrebăm de ce mai cheltuiește Consiliul Județean Neamț peste 130.000 de lei pentru brandul turistic care ar putea fi realizat acum cu ajutorul raspunsurilor nemțenilor la sondaj, de angajații Compartimentului de turism din CJ? Faptul că multe instituții mediatizează acest studio sociologic arată cât de mult interes există din partea cuiva ca brandul turistic să fie identificat și creat cât mai repede. Nu de gândim în niciun caz la o persoană din CJ care este foarte apropiată atât de Arsene, dar și de jurnalista Floriana Jucan. Sursele noastre afirmă că cele două personaje feminine se cunosc foarte bine și chiar se gândeau acum câteva luni cum să procedeze să o pună de niște afaceri. Se pare că aceasta, cu brandul turistic al județului, este prima dintre ele. 

Se pare că cei care au formulat întrebările pentru sondajul de opinie satisfac și curiozitățile unor deontologi din presa locală, altfel nu înțelegem care este rostul întrebării nr.15, pentru că nu prea are nicio treabă cu turismul.

Oricum, atacul.ro așteaptă în continuare ca reprezentanții Consiliului Județean Neamț să răspundă adresei (pe Legea 544/2001) pe care a trimis-o în data de 13 septembrie, în care ceream doar să ni se pună la dispoziție caietul de sarcini al contractului. Dacă cei de la CJ nu se descurcă, le spunem că nu au de făcut altceva decât un „forward” al mesajului ce conținea caietul de sarcini, pe care l-au trimis firmei câștigătoare, SC Babilon Press SRL București.

 Daniel MURARU

Citeste si:

 

Consiliul Județean Neamț, condus de inculpatul Arsene, plătește 133.280 de lei revistei care o atacă pe Gabriela Firea

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Un Comentariu la Super afacere cu brandul turistic al județului! CJ Neamț face treaba firmei care încasează 130.000 de lei pe contract

  1. valisor   octombrie 3, 2018 at 7:59 pm

    Da, la întrebarea 15, cu care debilii își dau singuri palme cu firma-n cap, eu răspund fără să stau pe gânduri 10! (cu zî mare) și recomand atacul.ro. Mai multă informație, numai că nu pe internet, eventual doar la SRI… și tot așa… cam degeaba. Să dea Dumnezeu (și noi, când vom avea sânge-n ambreiaj) să ne viziteze turiștii grădina zoologică cu specii paradoxale la pușcărie!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.