De râsul lumii! Mașina de la Google Street View, prinsă în blocajul rutier de la podul Preluca

6
414

De trei ani pe podul de la Preluca, situat pe DN 15, în comuna Pîngarați, județul Neamț, se circulă pe un singur fir. De mai bine de o lună, o firmă s-a apucat să repare podul. Muncitorii mai mult stau decât muncesc, iar participanții la trafic pierd zeci de minute ca să traverseze podul lung de câțiva metri, fără ca nimănui să-i pese. Inculpatul Arsene, președintele CJ Neamț, se lăuda că s-a ținut de cuvânt, că lucrările la podul de la Preluca au început și că urmează să fie finalizate în septembrie. În primul rând, perioada aleasă pentru reparația podului a fost mai mult decât neinsiprată, pentru că vorbim de sezonul estival, când valorile de trafic sunt cele mai mari din tot anul. În al doilea rând, la ritmul lucrărilor, este puțin probabil ca podul să fie gata în luna septembrie. În al treilea rând, nu ai cum să nu observi ipocrizia celor care ne guvernează. Ei vorbesc de construcția de autostrăzi, sute de kilometri de drumuri moderne, dar nu sunt în stare să repare un amărât de pod, reprezintă falsitatea și nepriceperea în cea mai pură stare. Cât tupeu poți să ai să te lauzi că vei construi o infrastructură complexă, cu sute de poduri, viaducte și tuneluri când îți ia, atenție, 3 ani, să repari un podeț?

La podul de la Preluca nu se lucrează în weekend, dar nici noaptea, în condițiile în care în zonă se formează cozi de mașini pe zeci de kilometri. Nici nu vrem să ne gândim prin ce au trecut și vor trece nemțenii, dar și turiștii care au mers azi la Ziua Marinei, pe Lacul Bicaz, nevoiți fiind să traverseze și renumitul pod aflat în lucru de la Preluca. Politicienii, ne referim în primul rând la cei aflați la guvernare, pot sta liniștiți, pentru că podul de la Preluca va intra și în istoria Google. Și asta pentru că zilele trecute o mașină a Google Street View, prinsă în trafic, a stat câteva zeci de minute ca să traverseze renumitul pod.

Imaginile vor putea fi urmărite în curând pe google maps. Mașinile Google Street View s-au întors în România în luna iunie, pentru a actualiza imaginile locale din Google Maps. De această dată, accentul s-a pus pe fotografierea şoselelor şi drumurilor care leagă localităţile. Timp de două luni, mașinile (Foto) se vor plimba prin toată România.  Așa cum este bine știut, Street View este un serviciu oferit de Google Maps, acum fiind disponibil în peste 80 de țări din toată lumea. În Street View, pot fi văzute imagini la 360°, respectiv şosele, oraşe, monumente etc. Serviciul este disponibil şi în Google Earth şi in aplicaţia Google Maps pentru telefoanele mobile.

(Sursa Foto: www.mrc-epid.cam.ac.uk)

 

În România, Street View este disponibil din 2010, când au fost publicate pe Google Maps primele imagini din cele mai importante orașe. Acum, imaginile cu cozile de mașini de la Preluca vor fi vizibile ani la rand în Street View, ceea ce, trebuie să recunoaștem, este o mare „realizare” pentru cei care gestionează banii în această țară.

Daniel MURARU

Citeste si:

Umiliți de CNAIR. Cozi de mașini de peste 6 kilometri, la podul de la Preluca

(VIDEO) Bătaie de joc! Blocaje în trafic de zeci de minute la podul de la Preluca. Reparațiile se fac la ralanti

⚠️ ️️Articolele publicate de ATACUL.RO nu pot fi preluate decât în limita a 500 de caractere şi obligatoriu cu citarea sursei (indicarea link-ului este obligatorie). În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței de judecată.

6 comments

  1. FLORIN 15 august, 2018 at 14:46 Răspunde

    Podetul trebuia reparat de firma dispusa sa plateasca comisionu lui jupinu.

    Pentru asta faci o licitatie trucata ca sa iasa cine trebuie sa dea comisionu….

    Comisionu lui Jupinu va fi recuperat prin calitatea proasta a reparatiei acelui pod care probabil se va prabusi peste citiva ani.

    La toti banii adusi in Judet de Jupinu se va percepe un comision.Cu cit aduci mai multi bani in judet cu atit incasezi mai multe comisioane.

    In final vor fi cheltuiti o caruta de bani,banii nostri ai tuturor,iar noi ne vom alege cu niste reparatii/lucrari mizerabile de care se va alege praful si pulberea in 3-4 ani.Din cauza comisionului.

    Firmele serioase nu dau spagi.

    Este si motivul pentru care nu avem infrastructura in aceasta tara/judet.

    Singurii care nu stiu sespre aceasta situatie sunt incompetentii corupti de la DNA/PARCHET/IPJ/SRI.Sau stiu?Pai vedeti….

  2. valisor 15 august, 2018 at 17:28 Răspunde

    Se uită topitocu în jos de pare că se întreabă dacă nu ar merge să bage acolo și o hidrocentrală, că nu cred că se întreabă dacă e loc bun de dat la pește și oricum are șosesferele celebraile împlute cu preocupări despre habgradarea vieții nemțeanului. Pentru binele energetic al județului riscă el să quice de pe poduleț, desigur! alt bine energetic decât binele familiei Ștefan, dar cam tot la fel de bun de buzunar. Poate că studiile de ălea-ălea durează și de aceea lucrările staknează.
    Mașina Goagălelui pur și simplu stă rămasă mută de mirare că nu știe ce să puie pe hartă.

  3. Socrate 15 august, 2018 at 20:15 Răspunde

    L-o fi prins si pe soseta in timpul sedintei foto printre sarme? Ar fi genial sa deschidem Goagal si sa apara mascariciul cu o sprinceana mai sus, pe goagal…

  4. constantin 16 august, 2018 at 08:09 Răspunde

    Cata minciuna poate lansa acest individ.Auzi tu cica podul defect creeaza greutati agentilor economici pentru restrictia masinilor cu tonaj mare(peste 10 to.)Acest om o face pe prostul si chiar crede ca cineva respecta restrictia sau politia rutiera a amendat pe cineva pentru aceasta incalcare.Numai omuletul din presa ,bine platit de Arsenie mai propaga asemenea aberatii.Cei care isi fac de lucru la pod nu ca nu lucreaza cel putin in doua schimburi dar periodic nu lucreaza nimeni acolo.Fier betonul asezat pe sensul oprit circulatiei este acolo de patru saptamani si nimeni nu a facut nimic.Dar cine sa-l bage in seama pe acest cocalar anonim.

  5. Florin 16 august, 2018 at 08:38 Răspunde

    Dragi tovarăși! Nemțenii mei,
    După catastrofa din Italia am decis să facem noi studii, mai temeinice și analize serioase pentru că suntem responsabili. Am alocat deja sumele necesare acestor studii.
    Nu putem lăsa lucrurile la întâmplare.
    Podul acesta, un reper pentru investițiile din zonă, se vor finaliza dupa ce aflăm de la mentorii noștri italieni de ce s-a prăbușit podul de la Genova.
    Până atunci, daca va fi nevoie, vom restricționa accesul ambulantelor, pompierilor și al altor mașini cu girofar.

Leave a reply

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.