6 responses

  1. FLORIN
    august 15, 2018

    Podetul trebuia reparat de firma dispusa sa plateasca comisionu lui jupinu.

    Pentru asta faci o licitatie trucata ca sa iasa cine trebuie sa dea comisionu….

    Comisionu lui Jupinu va fi recuperat prin calitatea proasta a reparatiei acelui pod care probabil se va prabusi peste citiva ani.

    La toti banii adusi in Judet de Jupinu se va percepe un comision.Cu cit aduci mai multi bani in judet cu atit incasezi mai multe comisioane.

    In final vor fi cheltuiti o caruta de bani,banii nostri ai tuturor,iar noi ne vom alege cu niste reparatii/lucrari mizerabile de care se va alege praful si pulberea in 3-4 ani.Din cauza comisionului.

    Firmele serioase nu dau spagi.

    Este si motivul pentru care nu avem infrastructura in aceasta tara/judet.

    Singurii care nu stiu sespre aceasta situatie sunt incompetentii corupti de la DNA/PARCHET/IPJ/SRI.Sau stiu?Pai vedeti….

    Răspunde

  2. valisor
    august 15, 2018

    Se uită topitocu în jos de pare că se întreabă dacă nu ar merge să bage acolo și o hidrocentrală, că nu cred că se întreabă dacă e loc bun de dat la pește și oricum are șosesferele celebraile împlute cu preocupări despre habgradarea vieții nemțeanului. Pentru binele energetic al județului riscă el să quice de pe poduleț, desigur! alt bine energetic decât binele familiei Ștefan, dar cam tot la fel de bun de buzunar. Poate că studiile de ălea-ălea durează și de aceea lucrările staknează.
    Mașina Goagălelui pur și simplu stă rămasă mută de mirare că nu știe ce să puie pe hartă.

    Răspunde

  3. Socrate
    august 15, 2018

    L-o fi prins si pe soseta in timpul sedintei foto printre sarme? Ar fi genial sa deschidem Goagal si sa apara mascariciul cu o sprinceana mai sus, pe goagal…

    Răspunde

  4. Corduneanu
    august 15, 2018

    (***) nu se duce nici la cacastoare fara aifon, ceas la mana ca bostanu si reporteri dupa el

    Răspunde

  5. constantin
    august 16, 2018

    Cata minciuna poate lansa acest individ.Auzi tu cica podul defect creeaza greutati agentilor economici pentru restrictia masinilor cu tonaj mare(peste 10 to.)Acest om o face pe prostul si chiar crede ca cineva respecta restrictia sau politia rutiera a amendat pe cineva pentru aceasta incalcare.Numai omuletul din presa ,bine platit de Arsenie mai propaga asemenea aberatii.Cei care isi fac de lucru la pod nu ca nu lucreaza cel putin in doua schimburi dar periodic nu lucreaza nimeni acolo.Fier betonul asezat pe sensul oprit circulatiei este acolo de patru saptamani si nimeni nu a facut nimic.Dar cine sa-l bage in seama pe acest cocalar anonim.

    Răspunde

  6. Florin
    august 16, 2018

    Dragi tovarăși! Nemțenii mei,
    După catastrofa din Italia am decis să facem noi studii, mai temeinice și analize serioase pentru că suntem responsabili. Am alocat deja sumele necesare acestor studii.
    Nu putem lăsa lucrurile la întâmplare.
    Podul acesta, un reper pentru investițiile din zonă, se vor finaliza dupa ce aflăm de la mentorii noștri italieni de ce s-a prăbușit podul de la Genova.
    Până atunci, daca va fi nevoie, vom restricționa accesul ambulantelor, pompierilor și al altor mașini cu girofar.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top
mobile desktop